piektdiena, 2013. gada 25. janvāris

traki aktīva nedēļa

Šīs bija picas ko ēdām 6 dien. mmmm.
bet vēlāk vēl 3 pannas izcepām. :D
Tagad ir tikai pus septiņi, un man nenormāli nāk miegs. Šī kaut kāda traka nedēļa bija, nenormāli ātri pagāja. Un esmu ļoti maz šīs nedēļas laikā gulējusi jo:

* Otrdien un trešdien līdz vēlai naktij meklējām man vilciena biļetes, lai es lieldienu brīvlaikā varētu apciemot  OSK ģimeni.


* Vakar - 4dien, biju uz tādu kā jauniešu tikšanos, saistībā ar baznīcu, jo mani klasesbiedrene uzaicināja. Vispār nenormāli forši bija un visi tik jauki pret mani. Visu laiku kaut ko par Latviju jautāja un tagad viena saujiņa cilvēku vairāk zina, ka Latvijā runā latviski, nevis krieviski, angliski vai letlandiski. :D Vēl garšīgi tur paēdām un forši parunāju var vienu meiteni,mums līdzīga mūzikas gaume. Un tagad stāsts par to kāpēc es vakar no tā pasākuma biju mājās tikai pus 12. Tātad, tas džeks ar kuru es braucu gribēja ar savu čomu maķītī paēst, man nekas nebija pretī. Un man gribējās kolu. Tad nu kādu pusstundu sēdējām maķītī un runājām par to, ka vācieši vispār diezgan nepareizi runā un par švēbiš dialektu (nezinu kā latviski sauc). Tad beidzot braucām mājās, bijām jau pusceļā, bet tad tas džeks atcerējās, ka viņā dziesmu grāmatas aizmirsa, tad nu braucām atpakaļ un mājās biju tikai pus 12os.
Bet tas vēl nav viss, kad atbraucu mājās, Viktors man ielika datorā viņa mūziku, un tad vēl nedaudz papļāpājām. Viņam likās šokējoši, ka manā pasē nav neviens zīmogs un vēl viņam patika mana pases bilde. :D
un rezultātā gulēt iegāju ap vieniem.

*šodien gandrīz nogulēju vilcienu uz skolu.
6:00 - Zvana modinātājs. Es ieslēdzu istabā gaismu un nospiežu "atlikt uz 10min".

6:50 - Irēne: ZAANEEE? BIST DU WACH? (Zane, tu esi piecēlusies?)

Es - pamostos - Jaaaaa!
 Paskatos pulkstenī un nesaprotu kur palika pēdējās 50 minūtes. Es laikam vienkārši atslēdzos un nospiedu modinātāju pa visam. Un tad nu man bija 10 minūtes līdz vilcienam. Izvēlos no gultas uzvilku pirmo, kas pagadījās un uz skolu prom. Nepaspēju pat seju uzzīmēt.
Skolā diezgan grūti bija neaizmigt, bet nebiju vienīgā kam šodien bija grūti, Noa arī ļoti maz gulējis bija un kad bija Mākslas stunda abi gandrīz aizmigām plus gan mana, gan viņa bilde vienā vārdā sakot izskatījās vienkārši Scheiße (bija bildes uz photoshop jāpārveido pop-art stilā).




Kad beidzot biju mājās no skolas, paspēlēju klavieres, tagad jau diezgan normāli esmu to Adeles dziesmu iemācījusies. Pašai prieks.
Tad atvadījos no Viktora, jo viņš šodien atpakaļ uz Āfriku lido un sataisījos, lai brauktu pie zirga.

Vispār šonedēļ esmu cītīga un visas 3 dienas, kas man iedalītas, biju pie Werano. Kaut kā sagribējās ko fizisku padarīt. :D

Aaa un vēl gribēju uzrakstīt, ka vakar sportā jumpstyle mācījāmies. Man tiešām patika, varētu pat  pameklēt vai kaut kur nav nodarbības. :D