trešdiena, 2013. gada 30. janvāris

laiks?

un es pēkšņi attopos un ir jau trešdienas vakars. Jau. Šomēnes laiks iet arvien ātrāk un ātrāk.
pa brīvdienām biju uz divām dzimšanas dienām kopā ar Irēni un pārējiem. Sestdien bijām kaut kādasm džekam uz 20 gadu dzimšanas dienu un tur no garlaicības varēja nomirt.
Svētdien bijām vienam citam džekam uz 17 gadu dz/d, tad gan gāja salīdzinoši jautri, spēlējām galda spēles un vēl kaut kādu spēli, kas līdzīga kā Alias, tikai, protams, vāciski. Un kā par brīnumu, es un tas džeks kam dz/d uzvarējām. Diezgan neticami, jo mans vārdu krājums nav pārāk plašs un tajā spēlē, zināt vārdus ir diezgan svarīgi. :D

Skolā diezgan jautri, pirmdien ķīmijā diezgan izsmējāmies un es tā smējos, ka gandrīz pārsitu aci uz galda stūra. :D Un tad bija jāsmejas vēl vairāk. :D

Vakar vispār nebija jēgas iet uz skolu, jo pirmās divas stundas izkrita un visi, kas bijām Ētikā, sēdējām klasē un runājām + spēlējām karātavas (vai kā to spēli sauc kur jāmin burti un tad vārds). :D
Un izrādījās, ka priekš manis izkrita arī 3/4 stunda, tad nu izdomāju, ka iešu uz latīņu valodu, jo viņi filmu skatījās. This is Sparta. :D Visām meitenēm likās pārāk asiņaina tā filma, bet nu man likās, ka nebija ne vainas filmai. Tikai žēl, ka nepaspējām līdz galam noskatīties, bet  u ja vņi skatīsies viņu tālāk, tad apsveru domu vēlreiz iet pie tās klases, kam ir latīņu valoda, kamēr man ir vācu valodas sestajā klasē.
Un tad bija 2 fizikas stundas, neko nerubiju kā vienmēr, bet nu bija ok.



Šodien uzzināju, ka tomēr brīvlaikā braukšu pie Cami, jo tajā vietā, kur viņa dzīvo, būs karnevāls, nu tā diezgan iespaidīgi, jo tā ir ikgadēja tradīcija, laikam nāk no katoļu baznīcas. Protams ballītes arī būs. Un pats labākais ir tas, ka braukšu tur jau nākoš trešdien pēc skolas, kas nozīmē, ka 4dien un 5dien man skola atkrīt. Bet nu, esmu šeit lai redzētu visu ko Vācija piedāvā un negribu laist garām izdevību.

vēl gribēju pateikt, ka šodien bija +15 grādi. Tik silts, tā kā pavasarī. :))

Tas arī īsumā viss.
Gute Nacht.