otrdiena, 2013. gada 19. marts

tāpat..

Tāpat vien ienācu te, lai uzrakstītu, ka šodien bija forša diena. Ļoti forša. :)
Skolā ētikas stundā tāds čills bija un man pirmo reizi patika tā stunda. Pēc tam man teorētiski bija vācu valoda, bet tā kā skolā bija fotogrāfs un klases bildei fočējāmies (tas aizņēma labi ja 20 min.), pēc tam atlikušās 70min. izdomāju iet uz franču valodu, jo man bija slinkums iet uz otru skolas galu, kur notiek vācu valoda 6. klasē un daļa stundas jau bija pagājusi, kā arī nevienam īpaši neinteresē kur es atrodos, kamēr pārējiem it franču vai latīņu valoda. Franču valodā skatījāmies filmu, nesapratu nevienu vārdu izņemot "oui" un "sa va?". Fizikā mācamies kaut ko par impulsu un otrajā fizikas stundā bijām pie datoriem. Facebook un tā.
Pēc skolas nedaudz pa Schorndorf pavazājos un nopirku grāmatu. Vācu valodā. Oh yeah. Pirmās trīs nodaļas jau izlasīju un esmu tiešām pārsteigta cik viegli ir viņu lasīt. Nu jā, nav nekāda zinātnes grāmata vai kaut kā tā, bet arī bērnu grāmata arī nav. Lai nu kā, pašai beidzot prieks par sevi. :))
Mājās kārtīgi pieēdos ar spagetti un izdzēru milzīgu kapučīno un saldajā bija zemenes. Tad izdomāju ar riteni aizbraukt pie Werano, kur satiku  Martinu, nebiju viņu kādus 4 mēnešus redzējusi, izdomājām iet ar zirgiem apvidū, forši parunājām un tā jā.
Kad atminos mājās piekārtoju istabu (pa brīvdienām nedaudz piekārtoju un tagad tik superīgi ir wiiiii), tad ar serinu uzspēlējām Fāzi 10 un tad lasīju tālāk grāmatu.

Tagad esmu nenormāli nogurusi un drīz iešu gulēt. Ahaa.

Un man šodien visu laiku gribas klausīties šo dziesmu..

Placebo - English Summer Rain
lipīgas lirikas. :D
gute nacht.